tisdag 29 mars 2011

Middag med brorsorna ikväll! Kvarterskrog och rödvin.

Jag är så glad att jag har en stor familj (och att det är världens finaste familj gör inte saken sämre).
Har ni tänkt på att det inte finns en enda känd person med stor familj som inte är/verkar trevlig, jordad, easy-going och bara allmänt - skön? Om jag nånsin skulle få för mig några vansinniga idéer så vet jag att mina storebrorsor kommer att hålla mig på marken.


Samtidigt som de är de mest stöttande man kan tänka sig.


http://www.flickr.com/photos/escuchoelecodetuvoz/sets/72157625015841039/
Jag har hängt med mina bröder och deras kompisar väldigt mycket hela livet. Vi hade alltid så himla kul ihop, jag fick följa med och leka röda-vita-rosen och bygga kojor i skogen. Sen blev vi äldre och jag hängde med och lirade fotboll eller kollade på film och kiknade av skratt åt deras roliga kommentarer. (min ena brorsas kompis brukade alltid hitta på egna sub-titles till engelska filmer).
Ibland fanns det idioter som trodde att de visste saker om mig som aldrig hade hänt, men då hade jag mina brorsor som kunde backa upp mig, och jag fattade nog inte då hur viktiga de var för mig.

Och fortfarande är.

translation: I had dinner with my brothers tonight, at a corner-restaurant near here. They are so important to me. Have you noticed there are hardly any acotrs/celebs with big families who aren't grounded and easygoing? I know that if i was ever floating away my brothers would keep me on the ground. They always stuck up for me through high school, and i used to hang out alot with them and their friends. I love them to bits and peaces!
 

3 kommentarer:

  1. That's really sweet - and so true! Familys rock!

    SvaraRadera
  2. Chill famous people with big families... like maybe somebody you hung out with on Saturday maybe!?!?

    SvaraRadera
  3. So sweet! It's really nice you get to hang out with your brothers - I only have one brother and he lives abroad and I miss him!

    SvaraRadera