söndag 1 maj 2011

source unknown
Jag är kvar!

Det är svårt att tänka sig att det redan är maj och kvällarna blir mildare.

Alltså, jag klagar verkligen inte. Inte alls!

Har haft världens helg efter min högintensiva vecka. Det känns som att det är högtider hela tiden! Men valborg är en av mina favoriter. Jag minns när jag var yngre och stod vid en brasa i slitna converse med folköl och halva högstadiet i samma park. Eller som liten när det organiserades fiskdamm på landet. Sen när ens gamla klasskompisar försökte visa studentlivet och vi satt och frös i ekonomikum.
I år blev det stockholmsfirande med god mat och fortsatt fest på en kompis nya nattklubb! Himla fint!

 translation: it seems we're celebrating all the time! last weekend, and then this saturday that was end-of-april-celebrations in sweden. one of my favorite holidays!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar