torsdag 12 maj 2011

Det är som folkfest i Stockholm, i år som alla andra vårar. Det är som att stan har öppnat alla sina dörrar och folk spiller ut i solen och kommer fram från under sina kappor och rockar och halsdukar. Jag behöver väl knappast säga att jag älskar det?

Igår passade jag på att köpa glass vid skånegläntan och sen promenera runt i princip hela söder på min långlunch. Helt överdrivet bra.

Extra plus för att Berns öppnade upp terassen igår och att f12 och alla sommarklubbarna snart gör samma sak. Sommar är ju lika med fest! Jag är full av sommarkänsla!

Minns när man hade sommarlov och långa lediga veckor som sträckte sig så långt man kunde tänka. Så inte nu, men jag gillar att ha fullt upp!

http://alexsroom.se/

translation: it's like a party in stockholm when summer arrives. people just open their doors and come out in to the sun. and all the clubs are opening up outside again. and i spent a long lunch with the best ice cream and a long walk yesterday. life is GOOD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar