söndag 23 januari 2011

Är man en utmärkt bra skådespelare som ska skapa ett internationellt rykte måste man inte hoppa på varenda blockbuster med cgi eller famous-name regissörer. Hur grym man än är blir ens filmhistoria inte direkt synonym med kvalitet. Eller har jag fel?

Jag hoppas det blir drag imorgon, vore ju extra kul om en och annan utflyttare kan flyga sig hem för festen. 

Inte för att jag bryr mig, men the more the merrier. Inget lär slå gårnattens spontana utgång på vackermalmen. Jag hade kängor och inget smink och det var dans och skratt och öl och fest till klockan fem. Så jävla sjysst okrystad stämning och snygga folk. Det behöver ju inte vara glammigt för att vara great.



Söder + lördagsnatt + fint sällskap = fest!










http://blogg.konradolsson.se/post/2304614368/stockholm-vinter-datid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar