måndag 17 januari 2011

monday monday monday


Tiden bara flyger fram. Redan kväll, vart tog dagen vägen?

Vilken fantastisk helg det har varit. Har hängt med några av mina bästa människor. Ätit långfrukostar och pratat viktigheter. Dragit runt på inspirationsrundor och kollat på folk. Skålat i prosecco och ätit lyxiga bakverk mitt i natten. Nästan halkat omkull fjorton gånger, men lyckats stå på benen.

Och nu är det måndag!

Ny vecka, ny blogg, ganska nytt år.

Jag funderade på att sluta blogga helt och hållet – men det går inte. Det händer så mycket runt omkring mig, jag bara måste skriva av mig! Men. Den här gången blir det helt anonymt för att inte hänga ut någon av mina vänner eller råka försäga sånt som är konfidentiellt.

Innehållet blir i övrigt precis som den gamla bloggen! Vardag och fest i Stockholms hjärta. Allt som gör mig glad! Bra människor, snygga kläder, att vara på väg.

Några återkommande teman blir det säkert här också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar