tisdag 18 januari 2011

Galna galor

Galasäsong deluxe! Det händer ju saker hela tiden. Är på språng, men vad kan jag säga i förbifarten. 
Golden globes - storfilm om sociala medier som bästa film? Alltså, den är ju ett bra tidsdokument, men bäst manus i år? Hela behållningen var ju ändå Andrew Garfield som är fantastisk. Annars undrar jag varför kärlek nödvändigtvis måste få kvinnor att totalt tappa sammanhang (som i fallet Portmans tack-tal). Eller är det gravidhormonerna? Och när blev den 16-åriga flickidolen en sångare för de stora salongerna? På riktigt liksom.

Här hemma var det i alla fall inga överraskningar på grammisgalan.



Skönt med morgnar hemma. Jag kokar kaffe i min Mokabryggare och drömmer om när det blir vår och man kan sitta på balkongen. Annars ska jag på möte med en gammal kompis som är regissör idag. Får se vart det leder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar