söndag 17 april 2011

Fredagskväll: teaterföreställning och sen ett glas vin i baren för att gratulera. Vi gick vidare sen, mellanstopp i fönstret på ett söderhak - sen dansade vi så att smalbenen värkte, tog oss till en efterfest för att dricka whiskey och prata viktigheter. Igår blev söderpromenad blev till våffelbrunch och sen var jag bokad från klockan två.

Lördagkväll och jag mötte upp x och hans gäng direkt när jag var klar. De hade käkat middag, så vi drack drinkar och jag åt en efterrätt för sällskaps skull. Inte mig emot! En lugn kväll med det bästa sällskapet - vi kom inte hem förrän vid tre ändå.

weheartit.com
 
Idag är min första helt lediga söndag på länge! Får se vart den bär av...

translation: my first all-free sunday in a long time! friday night we went out after a theatre show, ended up dancing so our legs hurt and then having whiskey and important conversations at an afterparty. saturday was more relaxed, but just as fun with the best company !!
 

1 kommentar: