torsdag 14 april 2011

http://fashionablypetite.blogg.se/
Okej, jag har verkligen varit på språng de senaste dagarna (inte så ovanligt kanske). Det är kul att träffa branschfolk mest hela dagarna, jag känner mig så hemma i den rollen. Jag och x har spenderat väldigt mycket tid ihop, och då blir det så lätt att man låter bli att uppdatera bloggen.

Jag har inte berättat om x. Jag vill inte jinxa det, som jag kanske gjorde med den där andra losern från i vintras. Men x är precis allt jag vill ha. Helt annorlunda än det varit tidigare. Jag har inte berättat om x, men nu vet ni. Om jag verkar spendera mindre tid vid datorn liksom. Fast så ska det ju förstås inte bli! Lovar!

translation: i've been running around almost more than usual the last few days. spending time with people in the business (feels great!) and with x who i haven't told you about. But he's great and maybe the reason i've not been blogging too much. But i'll sharpen up now! Keep posted!

 

1 kommentar:

  1. Be careful!! Hope he is more worth it than the last one...

    SvaraRadera