tisdag 15 februari 2011

destination:hemligt




Det känns så jävla härligt lyxigt underbart att vara bjuden på finmiddag en vanlig solig tisdagskväll i februari! Jag ska ha på mig den här fantastiska klänningen som jag köpte på Judits förra året, och som alltid ger lite extra stjärnglans. Nattsvart med helt bar vinterrygg är dessutom sjukt dramatiskt i sina färgkontraster. Perfekt för att umgås med världens snyggaste man!












Den här personen får mig verkligen att må bra! Jag vet ännu inte vart vi ska ikväll, allt är en överraskning som ett stort paket man inte får öppna förrän vid precis rätt tidpunkt. Men jag förutspår att det kommer att kännas ungefär exakt såhär:
http://svenskdam.se/files/2010/09/VENEDIG.jpg
Trist att hon missade BAFTAn för bästa kvinnliga. Men jag antar att världen inte har sett sveriges största stjärnexport ännu!

Haha, back to work. Har en del att hinna innan kvällen!

translation: This is what i am going to wear tonight. It always makes me feel like a million dollars. And so does mr handsome, he's planned everything for tonight, and it's a great secret :)

2 kommentarer: