torsdag 17 februari 2011

txttxtxtxtxtxt

Känns som att allt jag gör just nu är att mata text. Texttexttextexttxtxtext. Man blir lite knäpp om man säger text för många gånger i följd. Prova bah! Men det är så det är i min bransch. Det gäller att veta vilka ord som ska komma när. Och hur. Och varför. Repliker repliker repliker.

PÅ tal om det - replik på era kommentarer:

Mr Handsome är inte gift! Vart fan har ni fått det ifrån?
Jag är inte nån jävla home-wrecker. Liksom, va?!? Jag förstår att det kan komma upp frågor om vem han är, iom att jag måste vara anonym. Men nu är det tydligt varför jag måste vara anonym! På ett sätt är det väl bättre att ni är så jäävla ute och cyklar angående hans identitet.
Förlåt att jag blir upprörd, men det känns helt sjukt att folk sprider konstiga teorier. Mr Handsome må vara mycket, men han är inte gift med någon! Allra minst nån jävla nobody.

Däremot är han såhär:


...alltså världens finaste. Kanske därför jag nästan blir svartsjuk av era kommentarer!
För att undvika fler missförstånd - han är singel. Han känner lite folk som jag känner, vi jobbar i ganska lika kretsar, men han är lite mer välkänd om man säger så... Och förresten är han svensk!
Ibland blir jag så jävla trött på ryktesspridande, uppmärksamhetshungriga jävla bitchar. Lägg ner!


translation: what is this crap about mr handsome being married? wtf? he's definately NOT!! and by the way, he's swedish!

1 kommentar: