söndag 20 februari 2011

lite om mig

Världens bästa! Kväll, helg, morgon, mr handsome! Ibland undrar jag hur jag har haft sån himla tur att få träffa honom, och att han verkar tycka likadant... alltså jag är ju inte direkt en nobody, men han får hela världen att blekna.

Alltså, jag har fått ett helt gäng nya läsare - så jag önskar er välkomna hit! Jag skulle skriva på temat "om mig" för några veckor sen, men det fick bli en bild istället. Det kanske beskriver mig rätt bra, jag tycker om att passa ord och bild, och gillar att representera och representeras av annat än mig. Det måste jag ju göra också eftersom jag skriver anonymt här.

Jag älskar när det händer saker, och runt mig händer det saker nästan jämt. Jag tycker inte om att sitta still så därför är jag ute rätt mycket. Det är kul att bara gå ut på stan och träffa fina människor, jag har världens bästa vänner! Chansen är rätt stor att du har sett mig ute om du brukar festa i Stockholm, särskilt på söder. Som alla vet finns det ju bara en malm i Stockholm, jag kallades för söderbönan redan när jag hängde på landet på somrarna när jag var liten. Online kallar jag mig Frida, för att det är fint!

Jag jobbar med det jag tycker är kul, vilket betyder att jag jobbar en hel del och vid osannolika tider. Men så länge jag inte jobbar niotillfem med något jag inte vill med, så är det bra. En gång blev jag fotad som ett yrväder för en kompis räkning. Det är den roll jag iklätt mig som varit närmast mig själv.
http://www.hedislimane.com/fashiondiary/admin/images/3144_diary_068.jpg



Ibland önskar jag att jag kunde kasta av mig anonymiteten här på bloggen. Att gömma mig bakom en mask är egentligen inte min stil. Men jag har lovat. Och jag håller alltid mina löften!




Äsch. Om ni tror er veta vem jag är får ni gärna komma fram och hälsa när jag är ute. Annars är det rätt skönt att få leva "dubbelliv". Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar