torsdag 10 februari 2011

internationalism

Oookay, so apparently I have some readers who speak english.
I will try to mix languages a bit, but mainly this blog is my ventilation of things in life, so it will mostly be in swedish.

Just nu känns det som att jag är tonåring och skriver "kära dagbok"-inlägg om den snygga killen i parallellklassen. Jag pratade med mr Handsome häromdagen och vi har bestämt att ses. Jag blir lite knäpp när jag tänker på det. Blodet rusar liksom lite för fort, hjärtat slår lite för snabbt, som en kanins i bröstkorgen.

Men är det värt det? Alltså, han är fantastisk, verkar vara. Men han är inte direkt känd för att vara mr. Nice-guy. Aaah, måste tänka. Låt mig veta! Orkar inte känna!

http://www.tumblr.com/tagged/bird/page/5/202987255,201869394,200775862,199130194

translation: Basically, I'm trying to figure out if this guy is worth meeting. He wants to, but he might be a famous heartbreaker.

2 kommentarer:

  1. How do you know he is a heartbreaker? do u konw other people he's dated?

    SvaraRadera
  2. jaa, är det någon kändis eller?

    SvaraRadera