torsdag 24 februari 2011

Himla fint ordnat igår. Jag var på strålande humör hela kvällen, liksom resten av sällskapet. Drog vidare ut i natten, drack drinkar och pratade med folk jag bara mött på håll.

Hamnade i ett superbra samtal med en av mr handsomes bekanta, tillika grym producent. Jag sa väl att jag inte skulle dra mig för att jobba med honom om tillfälle erbjöds. Vi har bestämt lunchmöte nästa vecka för att prata manus. Så himla spännande! Men. Det uppstår lite moraliskt dilemma.

Vore det att utnyttja mr handsomes kontakter på ett dåligt sätt om jag gick och träffade honom? Risken är ju att han inte hade tillfrågat mig om jag inte råkade vara mhs plus en. Aaaah, vad göra? Jag har hans nummer, skulle ju kunna ställa in. Men samtidigt - grym chans.

Hjäälp mig!
http://3.bp.blogspot.com/_j8DXdUiABPk/TON__ljLb0I/AAAAAAAAAw8/
e7FS200-feg/s1600/another_rainbow__by_LittleBlackUmbrella.jpg
translation: met one of Mr Handsome's friends yesterday - a really cool producer who asked me out for a business lunch to talk about scripts next week. Am I using Mr Handsome if I say yes? I don't want to ride on his back, but it's a great oppurtunity. What should I do?



2 kommentarer:

  1. Sounds to me you've already been riding on him so what more difference does his back make?

    SvaraRadera
  2. Men, det är väl så branschen funkar? Oroa dig inte, det är ju dig han vill ha möte med!

    SvaraRadera