tisdag 22 februari 2011

min drömkille...

Låt mig berätta litegrann om min drömkille. Försöka beskriva lite drag som attraherar mig i allmänhet.

Jag är en sucker för självförtroende och charm. Den där glimten i ögat hos den som vet att den har något, och som vill dela det med mig.

Han behöver absolut inte vara lång, men gärna lagom vältränad. Kläderna och stilen är viktigare - att spela till sina fördelar och vara bekväm i sig själv.

Han får jobba med vad som helst, men det är ju ingen hemlighet att jag dras till kreativa typer. Musik, film, mode, design - såna killar som verkligen brinner för det de gör. Allt som stavas passion är sååå attraktivt. Det gör inget om han är lite av en workaholic, så länge jag får samma uppmärksamhet.

Han får gärna göra klassiska gentlemannagrejer. Jag vet redan att vi är jämlika, jämställda och jämnstarka - så han får gärna överraska med middagar och blommor, dra ut stolen på restaurang eller säga jag vet precis vad du skulle vilja äta.

Jag har ingenting emot att bli uppvaktad. Samtidigt får han gärna vara lite svår ibland - lite upptagen, lite mycket med jobbet, lite jag slutar sent, men vi kan väl ses efter det. Stulna stunder mellan tagningar, så att säga.

Sen får han gärna ha skäggstubb och en sjysst lägenhet med världens varmaste säng och stora duntäcken. Haha.

translation: My dream man is a well-dressed gentleman who loves me and his work passionately. I don't mind if he's short, but i love him in a stubble and his nice apartment :)

1 kommentar:

  1. So are you saying he is short? Or is that like a double bluff and actually he's super tall? Give us more clues!!

    SvaraRadera