fredag 4 februari 2011

mr handsome

Inget bloggande igår. Jag gick runt hela dagen med små fjärilar i magen och var faktiskt inte hemma en sekund.

Jag gick ju på fest i onsdags. Och ja, det var grymt bra drag och intressant folk. Bland annat han.

Träffade alltså mr handsome. Eller, jag har mött honom förut ett par gånger och tyckt att han är sjukt snygg och spännande (jag och resten av svenska folket, liksom). Men nu var vi ute och jag stod i baren och skulle beställa något att dricka, så står han plötsligt bredvid mig och vi pratar om allt mellan himmel och jord (och jag kan avslöja att han inte bara är "a pretty face").

Ibland träffar man någon som får ens blod att pumpa liitelite snabbare, man blir varm i de allra mest nedkylda fingrar och tår. Jag frös inte en enda sekund igår, fastän det typ blåste orkan.Vi bestämde att ses och käka på kvällen. Han föreslog vart vi skulle gå, drog ut min stol och bjöd på en fantastisk middag. Jag åt dovhjortsfilé och vi delade på en efterrätt som var to die for. Tror jag - mitt intresse var inte direkt på maten.

Okej, jag har fortfarande fjärilar i magen. Han smsade precis och frågade hur jag mår. Han. Eeeh, jag mår bra!

1 kommentar: