fredag 4 februari 2011

mer utmaningsbidrag

http://ecochic.blogg.se/images/2009/semla_30331236.jpg
04. det här åt jag idag...

...årets första (och sista?) semla.




 Jag tror alltid att jag är fett sugen på semlor när det börjar bli säsong. MEN det är ju lag på att man inte får äta förrän den första februari (tidigast!) Så idag var jag ute och fikade i alla fall, och det såg ju så gott ut. Fast jag blir alltid lite småbesviken, för det är liksom inte så värt som det ser ut.

Det cirkulerar en undersökning bland mina vänner - alla semmelätare är antingen mest pepp på a) brödet, b) mandelmassan, c) grädden. Vilket läger man tillhör säger mycket om ens personlighet. Jag går helt klart igång på mandelmassan. Vad det betyder? Antingen att jag hugger in i mitten eller att jag gillar att vara i centrum. Eller nåt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar