torsdag 10 mars 2011

back to the future

mot framtiden: tillbaks till girlpower

 
Vi 80-talister är ju egentligen de som vet hur framtiden ska vara.

Ursäkta att jag varit dum i huvudet och glömt bort det viktigaste i världen. Att vara sig själv, att vara stark och självständig och glad. Att inte lägga sin lycka i någon snubbes händer. Jag har aldrig strävat efter den där eviga tvåsamheten - jag menar välkommen till tvåtusentio-talet!

Från och med nu ska jag inte glömma mer. Jag älskar män fortfarande. De är fantastiska att värma sina händer mot, dansa och hångla med. De får vara med när de behövs. Men sen drar jag tillbaka till mina spice girls. De snyggaste, starkaste, coolaste i världen...dags att göra sig i ordning för kvällen!! Är det för kallt för magtröja? ;)

translation: don't know when i got stuck in the last century, but now i'm back. And it's all about girl power! Being in a couple isn't the ultimate joy or a goal for a modern woman. "If you wanna be my lover, you better get with my friends"....and now it's time to get ready for the night :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar