onsdag 2 mars 2011

liksom VA?!?!



Den här kvinnan försöker på nåt sätt få ihop att jag har flirtat med/raggat på/legat med hennes uppenbarligen otrogna man. SAY WHAT?!?!?!

Alltså, jag vet vem han är. Vi träffades för nån månad sen, han sa att han skulle fixa platser till modeveckan i london, och jag är ju inte dum i huvudet, så jag försökte få tag på de där biljetterna så jag mailade honom. Men alltså NEEEJJ, vi har INTE HAFT IHOP DET! Han kanske är ett otroget as, men det är INTE jag. Jag är ihop med mr handsome, jag vet inte varför jag skulle vilja ligga med nån gammal man som tror att han är jävligt mycket viktigare än han faktiskt är. SORRY, men du får hitta nån annan jävla syndabock.

Jävligt lågt att läsa hans mail för övrigt. Och jag vet inte om det är okej i USA, men man lägger inte ut folks privata mail på nätet. Har jag rätt att bli såhär arg? Jag är så jävla provocerad!!


translation: WTF? I haven't slept with anyone but my BOYFRIEND so find someone else you can blame your husbands cheating on. I'm so pissed off seriously you don't put other people's emails on the internet!!!

7 kommentarer:

  1. You take a trip to London with a man you claim you only met once? Whatever.

    SvaraRadera
  2. You had a lucky escape. He's almost as nuts as the wife. Stay away from them both if you want my advice.

    SvaraRadera
  3. Just so I've got it straight2 mars 2011 kl. 19:09

    Your boyfriend who doesn't exist, you mean?

    SvaraRadera
  4. Frida's Friend2 mars 2011 kl. 21:23

    I have seen Frida and her boyfriend together hundreds of times and it's adorable! You don't know what you're talking about but I guess that's your problem.

    SvaraRadera
  5. Eehm, I don't get it - has this woman sent you here or what? My boyfriend does exist, sorry to diasppoint you - if you knew who he was you'd wish he was single!

    SvaraRadera
  6. really brave to poast as anonymous by the way, "Ohiogirl"

    *thanks "SheKnows" - she does seem crazy. but maybe loneliness does that to people

    SvaraRadera
  7. Right IF we knew who he was... but we don't so... see the problem here?

    SvaraRadera