torsdag 24 mars 2011

Å, jag vill berätta om de senaste dagarna. Det går i högfart och det är på ett bra sätt. I ett annat liv skulle jag vara världens bästa bloggare (älskar att berätta historier). Men i det här livet har dygnen bara 24 timmar och jag vill hundra gånger hellre leva livet än sitta hemma framför en datorskärm dag ut och dag in. För det finns ju de som gör det.

När det är mindre sent, och jag ska upp mindre tidigt, ska jag sätta mig och skriva på riktigt. Tills dess, min favoritkatt:



translation: i can wish i was a better blogger - i love telling stories. But life only has 24 hours per day. And i would rather live life than sit in front of a computer all day...so until i have time to write something fantastic - this cat can be the entertainment (my favorite!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar