tisdag 15 mars 2011

Minns ni scenen i Lejonkungen när Simba ser sin spegelbild i vattnet och får en glims av Mofasa, och shit vad jag grät till den filmen när jag var liten. Och brorsorna retade mig, såklart, fastän det var de som spelade den om och om och om igen på repeat. (även om de ju var för tuffa för att kolla på sånt, det var ju bara för lillsyrrans skull såklart)


Fast det var inte alls det jag ville säga.
Fullt upp de närmsta dagarna vad det verkar. Förutom det gamla vanliga så tackade jag till slut ja till det där modelljobbet, och shit vad mina dagar är långa nu.

Jag är trött! Återkommer under morgondagen!

translation: I took the modelling job, so now my days are even longer than usual...I'm tired! Will be back tomorrow !! 
(oh yeah, and a bit about the lion king, because the tiger reminded me of that. i used to cry SO MUCH when simba saw himself as his father in that pool of water...) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar