fredag 11 mars 2011

jobbejobbigt?


Har fått ett nytt jobberbjudande. Det låter fenomenalt glassig. Två dagars modellande för ett ganska stort jobb. Men. Jag vet inte.
Jag var lite aktiv genom en agentur för hundra år sen. Men sen valde jag att sluta ungefär samtidigt som jag började satsa på skådespelandet. Det är dumt att binda sig till en image i den här branschen, och jag vill inte a) vara "modell-tjejen" och b) förknippas med det jag modellar för i all framtid.




Fast. Det är ju grymt kul. Det är ett bra jobb, och askul erbjudande. Det ger pengar och exponering, som kan vara till min fördel. Den här balansen är så jävla svår ibland! Hur göra? Får tänka över helgen!

translation: got offered a job i don't know whether to take or not. It's a modelling job that sounds fun. But i decided to not risk exposing myself too much as a model, when i decided to be an actress. Have the weekend to think about it...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar