lördag 12 mars 2011

världens bästa bröder!

Jag är yngsta barnet. Det har sina fördelar. Jag är dessutom enda tjej i barnaskaran, och råkar ha världens bästa bröder!

Jag har tre äldre brorsor som jag alltid har älskat mer än livet självt. Vi har haft så jävla kul ihop i barndomen, de har varit mina livvakter i ungdomen, och nu är vi fortfarande supertighta, även om vi inte lyckas ses så ofta. Men ibland lyckas de överraska till och med mig! I tisdags fick jag ett meddelande - eftersom det var internationella kvinnodagen bjuder de mig på fin-middag idag. Hur gulligt? Sjukt gulligt! Så ikväll är det på med finkläderna igen. Ser framemot att bli riktigt bortskämd! <3<3


translation: my super wonderful brothers (i have three older brothers) have invited me for a fancy dinner since it was international women's day on tuesday. <3!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar