tisdag 8 mars 2011

Jag vet att jag skriver en blogg, och jag tycker att det är såå kul att folk läser och intresserar sig för mina upptåg och vill följa vad som händer i mitt liv (särskilt trots att jag envisas med anonymiteten). Jag är ledsen att jag inte kan svara på alla era frågor. Det går inte alltid, men fortsätt gärna att ställa dem - jag ger alltid svar om jag kan. Men. Vissa saker är privata och personliga för alla människor.
http://farm3.static.flickr.com/2625/3680476475_54b999f87e.jpg
 Jag tycker att det är oerhört intressant hur människor är programmerade att tycka att det andra gör är så otroligt spännande. Hur skvallertidningar säljer i drivor. Hur populära reportage om kändisar som "är precis som du" blir. Jag menar, även vi som är i någon sorts rampljus lever normala liv! Med uppgångar och lyckorus, och dåliga hårdagar och tvätthögar respektive. Ville bara nämna det. Inte för att avskräcka, snarare för att säga vi är alla av samma skrot och korn. Och jag hoppas att vi kan fortsätta vara vänner trots att jag har både hemligheter och humör. Maila mig en hemlis om dig, så kanske jag kan ge dig en tillbaks :)

translation: i'm sorry i can't always answer the questions i get emailed. i find it fascinated how people are so interested in public persons. i mean, we are all human beings! but i love that you read my blog, and if you send me one of your secrets i might send you one back :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar